vineri, 21 septembrie 2007

Despre ROvinietă

Astăzi am plecat cu maşina în altă localitate şi am verificat dacă mai sunt valabile asigurarea si rovinieta. De pe la jumătatea lui august nu mai aveam rovinieta valabila. Rezolvarea a fost simplă. Mers la Petrom, cumpărat rovinietă, plecat, nu inainte ca domnul care vindea să-mi spună să păstrez bonul ca să poată fi verificat. Adică cum? Simplu.
Spre deosebire de vigniette-le europene (personal le stiu pe cele din Ungaria si Austria) ROvinieta nu are nici un marcaj cu perioada de valabilitate si numărul masinii. Asa ca abtibildul pe care ti-l lipesti pe parbriz are valoare zero dacă nu este însoţit musai de bonul fiscal. Desteptii care au creat sistemul nici macar nu s-au gandit să vadă cum procedează altii, care au ceva mai multă experienţă. Trebuie să porţi bonul ăla care oricum se şterge in timp. Nu mai spun că şi de la asigurare am o foaie cat un cearceaf. Oricum s-au inregistrat ceva progrese pentru ca anul trecut mi-au dat un abtibild din celălalt an, pe motiv că nu s-au vandut toate.

Vă doresc cat mai multe abtibilduri :)

Niciun comentariu: